Thursday, February 16, 2017

Sukan Tahunan SRAI Taman Keramat 2017

Semalam merupakan Hari Sukan SRAI Taman Keramat 2017.  Anak buah Aida, Jiji terpilih menyertai 2 acara balapan iaitu 200m dan 4 x 100m. Aida berkesempatan menyaksikan larian untuk acara 200m sahaja. Sebenarnya Aida datang bukan untuk menyaksikan sukan tersebut tapi Abang minta Aida fetch Jiji di Kompleks Sukan tu selepas habis sukan. Abang kata sukan habis pukul 1.30. Waktu tu waktu lunch break kan...Jadi takde masalah lah nak pergi fetch Jiji. Aida plan lepas fetch Jiji terus balik ke pejabat. Insyaallah sempat sampai pejabat sebelum 2.30 petang. Rupa-rupanya, masa Aida sampai di Kompleks Sukan tu, sukannya belum habis. Ada beberapa acara lagi yang belum dipertandingkan. Jiji pun baru lepas 4 x 100m. Acara 200m belum lagi.
 
Fuhhh...berjanggut jugak menunggu dalam panas tu. Menangis dibuatnya kena berjemur tengah hari macam tu. Tapi nak buat macam mana kan? Redha je lah.
 
Tapi Alhamdulillah Jiji berjaya dapat pingat untuk kedua-dua acara yang disertainya.  Juara Acara 4 × 100m dan tempat ke-4 Acara 200m. Dan rumah hijau dinobatkan sebagai juara keseluruhan. Berbaloi juga lah menunggu. Hhihihiii....
 
Tahniah Jiji!
 

No comments:

Post a Comment